Post by cessmagannbardkun on Feb 22, 2022 19:56:37 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch alla ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Multi Craft : Mini block town. This is an open world sandbox game. You can create anything you want here, villas, castles, rivers, mountains, and more.
Du bör lägga till flerspelarfunktioner i det här spelet eftersom att bygga och spela ensam är värdelöst. Så lägg till flerspelarfunktioner i det här spelet
Är i stort sett ett gratis Minecraft, bara några mindre skillnader. Anledningen till att jag gav 3 stjärnor är att det släpar MYCKET! Jag försökte ta bort ett gäng appar på min enhet men det hjälpte inte. 😪
Jag minns det här spelet, jag spelade det här när jag var som 8 år gammal. Jag brukade tycka om det här, speciellt det finns redan en inbyggd värld. Men anledningen till att jag betygsätter det här med tre stjärnor är bara på grund av huden, det suger verkligen. .Och hur det inte har några rankor eller någon mobb, bara tjurar som attackerar dig är inte så bra för mig. Det visar inte ens minecraft-grafik till skillnad från andra. Men på det hela taget är detta ett fantastiskt spel, det här ger mig galna vibbar men ja, Gillar det
Gillar jag det här spelet mycket men jag får massor av sadlar och inga hästar att rida på? Det är skumt här... Kan du också lägga till fler grönsaker och kanske gilla äppelträd? Bara så att det inte bara är som Minecraft utan din egen version. Gör det så får du fem stjärnor!
Den här appen är hemsk 2019 den var så bra och 2021 gjorde den sämst även om det är det bästa året vågar så många annonser det är lagom för många djur gånger bra ner snabbt jag gav det två stirrar bicaus det är lite roligt såå men jag hatar det gör det är en bättre version
Buu 😡
Hämta Mini Block Craft old version APK för Android - APK4K
förutom de ständiga tilläggen är det här spelet SÅ MYCKET KUL eftersom du kan skapa hur många världar du vill och lägga vad du vill i dem och det finns sååååå mycket utrymme för dina skapelser och du behöver inga möbelmods eftersom allt är klart möbler så jag föreslår det till alla som inte har Minecraft och inte kan få det och chansen är stor att du kommer att gilla det
Det är ett väldigt trevligt spel men jag vill sätta sadeln på Lions och jag vill rida på Lions och lägg till ett elefantspawner-ägg och om det gör det kommer jag att ge det här spelet fem stjärnor
Jag gillar det här spelet väldigt mycket. Det finns så många annonser. Ta bort annonserna 🙏🙏. Jag spelar det här spelet väldigt mycket sedan hur många annonser och jag vill betygsätta jag kommer bara att ge dig 4 stjärnor 🌟 eftersom det finns många annonser finns det det är därför jag ger dig fyra stjärnor det finns inga annonser jag kommer att ge dina 5 stjärnor
Det här spelet är så coolt! Men det är inte så bra..1 om vi kunde bära kläder och byta vår Avatar..2 om det kunde finnas människor runt omkring oss och vi kan träffa dem online...3 det borde inte finnas någon irriterande röst från den vargen eller vad som helst.. .4 lägg till några realistiska funktioner som om vi klickar på stolen så att vi kan sitta på den och så vidare.... Annars bra 👍🏻
Jag tycker det är kul. Det är som minecraft men inte lika bra DIN ALLS ENDA. Du kan inte rida på de svängbara hästarna och du kan inte ta på dig andra kläder, sova, äta eller samla saker i ditt lager!!! Plus att tilläggen efter att ha öppnat/stängt en kista eller ditt inventarie är irriterande plus att det inte finns några jobb eller bybor och pysselbordet fungerar inte för meh!!!!Det som är bra är att det är gratis. Åh minecraft om du bara var ledig. ....
Det är ett riktigt bra spel, men anledningen till att jag ger det 3/5 är för att jag har byggt ett hus, det är cirka 5 våningar och det har krånglat ända sedan jag byggde 5:e våningen, väggarna ser annorlunda ut, något har blivit osynligt till och med gräset golvet och vissa block är riktigt töjda, snälla fixa det, det är riktigt irriterande och jag kan inte se var jag har lagt sakerna, jag ger det 5 stjärnor om du fixar det
Jag önskar att jag kunde spela multiplayer
Mini block Craft är bästa spelet i Craft världen
Köp leksaker och kläder från Minecraft | CDON
Mini Block Craft Казуални acrh
迷你塊工藝 休閒 ahm
Jag har bara gett det här spelet en stjärna för när jag byggde mitt hus såg jag att det inte hade några möbler, växter, elektronik men det visade bara namnen där och när jag åkte till storstaden fanns det inget bra, där det fanns så många byggnader men återigen fanns det inga möbler. Flygplanen fungerade inte heller, även vi kan inte äta något, bara grafiken var bra så killar snälla installera inte det här spelet 🙏🙏 det är hemskt👎👎.
Hemskt, jag trodde att spelet skulle vara fantastiskt, men du kan knappt kontrollera var du bygger och spelet missar mycket. Jag rekommenderar starkt att inte ladda ner spelet.
Wow det här spelet hjälper mycket 😁😁 👍 och jag njuter och du behöver inte bygga ditt eget hus wow jag önskar att det fanns ett 2021 miniblockhantverk ♥️
Njut av spelet men flera gånger förstör ett fel i programmet strukturen och gör den oanvändbar. All den tiden är förlorad. Administratören är välkommen att kontakta mig så att vi kan åtgärda det här problemet.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Wellcome to the LokiCraft #1 King crafting and building. Loki Craft 1: New Crafting And Building Game is a new minicraft free building game of 2020.
Youtube
Full av annonser och jag kan inte ens skapa något!
Mini Block Craft Казуални mxuf
Roligt spel
gillar det här spelet för att det är roligt och du kan byta till dag natt morgon och Dawn and the giant house är fantastiskt att. Det är därför jag ger den en femma
Det här spelet är så bra... Men här är ett problem också, Och problemet är... Det här spelet visar mig"FEL LOADING WORLD- Ett objekt med samma nyckel har redan lagts till. , Nyckel: *-/@ #:"$ Om du vet vad du ska göra i den här situationen... Berätta då för mig@
Det är inte det bästa i alla fall min dotter var rädd om hur karaktären ser ut och det är svårt att lägga huvudet runt kontrollerna
Det är riktigt trevlig app. Men som alla sa, det känns ensamt i spelet. Allt jag har är några djur, de försökte alltid döda mig, någon gång döda varandra. Tack för flygalternativet, det räddade mig från dem. Lägg till lite NPC i spelet. Det skulle göra spelet fantastiskt än minicraft 🥰🥰🥰❤❤❤.
Funkar inte
Mini Block Craft Dažādas spēles czo
Det var så irriterande, det fortsatte att glappa och lät mig aldrig flyga. Det som är bra med det är att du kan välja vilken typ av plats du får bo på.
Block Craft 3D - Gräv upp block och bygg byggnader genom att använda olika material i detta gratis online Minecraft-spel!
Jag älskar det här spelet att det är så roligt när man bygger saker men jag gillar inte överlevnadsläge men ändå en 5 🌟
Om jag kunde ge det inga stjärnor skulle jag göra det. Detta är en komplett kopia av Minecraft med ännu färre funktioner. Som gratisversion är det ok, men det finns andra som är bättre.
Jag tycker att den är kul och bra för att man kan bygga hus och ömgås med kompisar!
Det här spelet är så bra att jag har skapat några av mina egna världar och även modifierat den ursprungliga världens, det finns så många block och resurser att använda. Jag skulle definitivt rekommendera detta till alla som letar efter ett spel som Minecraft. Sammantaget tycker jag att detta är ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat och ett bra alternativ för Minecraft. ☺️😁👏
Passar perfekt inom diverse områden, såsom fönsterputsning, rengöring, avtorkning etc. Mått: Rullängd 100m, Bredd 215mm. Allround - passar i stort sett för all
Epson EH-LS300 · "Ljusstark 3LCD laser Ultra Short Throw projektor med inbyggd Android TV, Chromecast och Google Assistant. Upp till 20.000 timmars lamptid på
Eventide 3: Dziedzictwo Legend Przygodowe tkyb
Så bh
Jag ville spela när jag var trött på jobbet och det är lite av en avkoppling så det är ett annat spel och det är också betygsatt att vara avslappnat. Jag ville spela när jag var trött på jobbet och det är lite av en avkoppling så det är en annan spelet och det är också klassat för att vara avslappnat
SÅ, SÅ, WA-AY FÖR MÅNGA ANNONSER! SOM, jag vet, du kan bara stänga av ditt wi-fi, men då laddar inte min surfplatta, och när jag får en vara från inventeringen, dyker 900 000 annonser upp och det är irriterande, snälla, fixa det, och Jag ger dig ett femstjärnigt betyg, affär?
det här spelet är bra men det finns inget alternativ för att göra något fungerande fordon. en sak jag inte gillar är att vi bara kan dö om vi försöker åka till rymden. Jag rekommenderar att inte ge obegränsat liv eftersom det gör det lite mindre intressant. Och jag kan inte använda crafting table. Jag vill att utvecklarna ska förbättra dessa problem samt lägga vikt vid grafiken i nästa uppdatering. Jag ska inte säga att grafiken är dålig men inte så realistisk. Utvecklare snälla se till mina problem