Post by cessmagannbardkun on Feb 22, 2022 20:20:39 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka resurs ▞▞▞
▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Johnny Trigger: Action Shooter Hành động kssp
Roligt spel, irriterande lägga till pauser
Det är underhållande men det som verkligen förstör det är annonserna varannan nivå. Även om du hoppar över den har den en liknande annons som följer. När du låser upp innehåll du har "tjänat" måste du också titta på en annons för att få det. Saken är den att det aldrig fungerar när du väljer det. Och när du säger "nej tack" så tvingas du titta på en annons ändå
För enkelt, för korta banor, för mycket reklam
Roligt, lätt.
Det var för mycket reklam och reklam om det var inte likadant som spelet dåligt spel
Det här spelet är bra när du är "uttråkad".. Snälla .... det finns sååååååååå många annonser
👏👏👏👏 Superkul 😄
På en Pixel 4a kraschar den när den öppnas, eller inom 30 sekunder efter spel om det kommer så långt. Precis som idén, men ospelbar
Ljuv
Superkul får absolut inga buggar superbra och roliga spel
Johnny Trigger: Action Shooter Märulimängud pfiq
Pa till höger om det var inte cirklarna 4828lägenheten inte längre kunna 2022
Du kan inte stänga av annonsspårning. Om du gör det kan du inte spela spelet. Dessutom är spelet för lätt. Du kan bara skjuta ingen rörelse involverad.
Bra spel.☺ Bra spel.😊
Coolt koncept och roligt att spela de första 30 minuterna eller så. Irriterande att behöva vänta på att få tag i vapenaffären och inte hitta något till nytta om och om igen. Jag stack ut det och köpte till slut maskingeväret för 10 000 dollar bara för att konstatera att det som jag köpte i början på 1 000 dollar var mycket bättre. Mycket repetitiv utan utdelning efter ungefär de första 25 nivåerna. Det är bokstavligen samma sak om och om igen med nya outfits. Vapnen blir inte bättre och varje nivå är superenkel.
Sådana spel är därför jag hatar mobilspel. Spelet i sig är roligt men när jag tvingas titta på en video efter att ha slagit en nivå är det mer än tröttsamt. Alltför många spel är fulla av reklam för andra spel och det här är ett av dem. Det är inte ett spel utan snarare en levande reklam för andra spel. Detta är vad girighet gör med apputvecklare. Bara grovt, avinstallerat.
Det är en fantastisk tid jag tillbringade hela dagen med att spela utan att märka att det är beroendeframkallande att bara slipa för att få det bästa vapnet
Spelade jag ett spel eller tittade på annonser?
Johnny Trigger: Action Shooter Veiksmas jsc
Pojkarna i Magir har gjort spelet svårt, kanske uppdatera spelet eller ta bort spelet från Play Store.
Jag har sett spel som använder annonser som ett sätt att köpa saker i spel förut, men det här är löjligt eftersom du tvingar mig att titta på annonser: efter en omstart av ett misslyckande eller efter att jag har slagit en nivå, och sedan vill du att jag ska se en annons bara för att få en pistol som kanske lägger till en kula eller inte eller en outfit som inte gör annat än kosmetika. Nu om annonserna var färre eller ingenting, då kunde jag se varför jag skulle titta på en annons. Spelet är bra och är väldigt exakt, men om annonserna var färre och skinnen hade krafter, då skulle jag betygsätta detta mer.
Underhållande en kort stund, men ingenting förändras. När det gäller det positiva ser spelet bra ut, konceptet är coolt och kostymerna är roliga. Nu till negativa. På varje nivå är layouten i princip densamma, tricken du gör för att skjuta är desamma, pistolerna är halta eftersom de gör samma skada på vanliga fiender. Superpistolerna är nästan identiska med pistolerna. Mer variation skulle göra detta till ett 4-stjärnigt spel, men repetitivitet (även över lvl 140) gör det här spelet tråkigt.
Star Wars™ Pinball 7 Arcade wbzm
Johnny Trigger - Jeu d'Action Action vnb
Mycket roligt spel
Spelet i sig är roligt och snyggt, eftersom det är ett av de annonsspel du ser när du spelar andra spel. Några saker jag skulle ändra är en: en mer tillgänglig vapenbutik, snarare än att förlita sig på att träffa en butiksinnehavare i slutet av en nivå. Jag skulle också föreslå att du gör headshots mer av en belöning, t.ex. för varje headshot multiplicerar det slutpengarbeloppet med ett visst antal beroende på hur många headshots spelaren slår, till exempel en 5% ökning per headshot, eller kanske 2% per huvudbild.
Det är ok
Det här är bara patetiskt. Det här ska vara ett offlinespel, eller hur? Nej. Jag lekte med mitt wifi på det släpade dock inte så mycket. Men när jag väl stänger av mitt wifi, släpar det så mycket till den grad att du inte ens kan fotografera eller spela. Men annonserna gör det värst. Det släpar till den punkt t där du inte kan använda din telefon eller spelet. Jag rekommenderar om du inte har det problemet men om du gör det är det bara att ta bort det. Och det finns annonser i slutet av varje nivå. Annonser hela tiden + fördröjning = en katastrof. De går inte.
Superlaggigt. När spelet startar springer karaktären några steg, sedan fryser spelet. Kör några till, fryser. Det är omöjligt att spela ibland. Sedan när en annons dyker upp går den till svart skärm i ungefär en minut. Annonserna är till och med laggy. Jag måste dra i batteriet bara för att återställa telefonen eftersom den låser allt.
Grymt rolig och enkelt
Casual dejtingannonser är inte lämpliga för ett spel som klassats som PEGI12-spel.
Kul men felaktigt på grund av att många uppgraderingar inte är tillgängliga eftersom det inte låter mig titta på videorna för att göra anspråk på nämnda uppdateringar. Min anslutning är bra och ingenting är blockerat. De kommer bara inte att laddas ofta. Ibland tittar jag på videon och jag får inte priset. Låter mig bara gå vidare om jag klickar på "tappa den". Det är därför jag säger att det är felaktigt, jag har fått ungefär 25 % av uppgraderingarna som jag har provat. Jag är långt över nivå 100 och det blir inte svårare. Att ta emot uppgraderingar förbättrar inte spelet i alla fall.
Det är ett väldigt bra spel 🎯🤠 Älskar 😘 det har annonserna vant sig vid dem
Bra jag älskar pistolerna
Inget dåligt spel. Det finns en hel del annonser, men det förväntas av ett gratisspel. Spelet är repetitivt men ändå roligt. Mitt problem är med uppdateringar. Det har gått månader sedan det gjordes en uppdatering av berättelseläge, gömställe eller pistolskinn. Det har inte ens funnits nya vapen eller kläder att låsa upp i den veckovisa utmaningen. Det är bara hammare att låsa upp, vilket är meningslöst när jag redan har gömstället helt byggt.
Så bh spel sheeesh
Fantastiskt spel, fruktansvärda mängder reklam. Det finns en annons eller en "belöning" efter att du tittat på en annons efter varje 30:e sekunds nivå. Det finns ett minispel där du har en chans att få något bra och de ger dig tre resväskor. Det är ALLTID den sista du väljer. Du måste titta på två annonser för att få det. Skulle vara kul om 80 % av spelet inte var annonser.